Producenci
SHIPPING
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu nieużywanego w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać do Paczkomatu Inpost KNL01A 
Jana Pawła II 11, 95-050 Konstantynów Łódzki
shop@freakmonkey.pl przed zwrotem prosimy o informację  

 

Zwrot towaru

Masz 14 dni na zwrot lub wymianę towaru na innych model, kolor lub rozmiar.

 Procedura wymiany jest taka sama jak procedura zwrotu: musisz zwrócić niechciany towar a następnie złożyć nowe zamówienie.  Prosimy o zwrot rzeczy z metkami bez śladów noszenia.

Zwracana rzecz jest pod Twoją opieką do czasu odesłania jej do naszego magazynu, upewnij się więc, że jest dobrze zapakowana i nie ulegnie uszkodzeniu podczas transportu.
Przesyłka musi być zapakowana w oryginalne pudełko i być odpowiednio zabezpieczona.
Zwrot za zakupioną rzecz otrzymasz do 14 dni od dnia otrzymania przez nas paczki.
Zwrot zostanie dokonany na tę samą formę płatniczą z której dokonana była płatność za zamówienie.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl